InsERT Subiekt nexo PRO - 1 Stanowisko
Opis
Nazwa oprogramowania | Subiekt nexo PRO - wersja na 1 stanowisko |
Wersja językowa | Polska |
Typ licencji | Nowa licencja |
Ilość stanowisk | 1 |
Platforma OS | • Microsoft Windows 2000 |
• Microsoft Windows XP | |
• Microsoft Windows Vista | |
Typ nośnika | Płyta CD |
Opis |
Subiekt
nexo PRO
to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach.
Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej
funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań,
które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania. Subiekt
nexo
PRO
pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia
zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe.
Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in.
widoki
robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia,
Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają
logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców.
Subiekt
nexo
PRO
charakteryzuje
się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola
własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce
wydruku. Dzięki Sferze dla Subiekta możliwe jest tworzenie indywidualnych
rozwiązań dostosowujących system do specyficznych potrzeb firmy.
Podstawowe
możliwości Subiekta nexo PRO: ·
pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych
i magazynowych; ·
pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych,
pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty
dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
faktura pro forma; faktura
sprzedaży z wielu magazynów; ·
rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu
może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin
realizacji całego dokumentu; ·
kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i
opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; ·
kartoteka klientów obejmująca również informacje typu
CRM; ·
prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość
przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena,
domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w
zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; ·
obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za
pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek
pracowników na zakup; ·
kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji
gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje
kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); ·
rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy
standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne,
wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a
także online (wybrane banki); ·
prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań),
rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;
·
rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy
fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów
kreskowych); ·
automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w
kartotece i urządzeniach zewnętrznych; ·
pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo. Dodatkowe rozwiązania dostępne w
wersji PRO: ·
Sfera
dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
·
zaawansowane
pola własne do obiektów systemu; ·
definiowanie
własnych raportów i wydruków; ·
korekta
kosztu dostaw; ·
sprzedaż
z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na
partie, rejestracja
rozbieżności w przyjęciach magazynowych; ·
możliwość
realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie
może obejmować pozycje z różnych zamówień; ·
widok
roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”; ·
widok
roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach”
do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców; ·
możliwość
zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z
wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można
przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych
symboli, jak i terminy dostawy); ·
rozszerzone
możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty; ·
możliwość
zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego,
można je ograniczać czasowo); ·
obsługa
zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach
można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego
samego zbioru; ·
obsługa
oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który
jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu
handlowego); ·
możliwość
podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele
kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z
nich); ·
rozliczenia
wielowalutowe (np. EUR – USD); ·
sesje
kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania
sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z
operacjami zarejestrowanymi w systemie); · sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami. |
| |
Strona producenta | www.insert.com.pl [LINK] |
Opinie o produkcie (0)
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie.