Menu
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Towar dostępny w 2-3 dni, 3-7 dni– towaru nie ma w magazynie sklepu; jeżeli chcesz się upewnić czy jesteśmy w stanie sprowadzić produkt w deklarowanym terminie w potrzebnej liczbie/ilości, daj nam znać poprzez email: sklep@biuronetka.pl lub telefonicznie: +48570526202; sprawdzimy jego dostępność w hurtowni
    najszybciej jak to możliwe.
  • Ostatnia sztuka – mamy ostatni egzemplarz produktu.
  • Mała ilość – w magazynie mamy 2-5szt. produktu
  • Średnia ilość - w magazynie mamy 6-10szt. produktu.
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informację z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie są formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • Poczta Polska (przesyłka priorytetowa)
  • Paczkomat Inpost
  • transport BiuroNetka.pl

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność przy odbiorze,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Obecnie odbiór osobisty jest wyłączony z oferty sklepu. Zapraszamy do korzystania z bezpłatnej dostawy na os.Ruczaj w Krakowie przy zakupach od 50zł brutto, zamówienia dostarczamy pn-pt
w godz.12:00-15:00 (w innych godzinach po uzgodnieniu), do 2 dni od skompletowania zamówienia.


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w zakładce "koszyk", w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przenieść je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informację na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo: sklep@biuronetka.pl.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo: sklep@biuronetka.pl.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancje producentów, obowiązujące na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon, fakturę lub inny). Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, prosimy spisać protokół szkody, a następnie skontaktować się z nami mailowo: sklep@biuronetka.pl lub telefonicznie: +48570526202.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z obowiązującą Ustawą, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz (jako konsument) zrezygnować z zakupów w sklepie internetowym bez podania przyczyny, wystarczy wysłać nam Oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail sklepu. Od dnia odstąpienia od umowy masz 14 dni na zwrot zakupionych towarów, my zaś mamy 14 dni na zwrot środków za zamówienie.

» opis reklamacji i zwrotów

Prosimy o kontakt mailowy
w każdej sprawie

sklep@biuronetka.pl
-
pn-pt 9:00-15:00

Bestsellery
ESSELTE Pojemnik na czasopisma karton
ESSELTE Pojemnik na czasopisma karton
3,35 zł 2,72 zł
szt.
Teczka z gumką medium 1A VB307 1cm zielona Vaupe
Teczka z gumką medium 1A VB307 1cm zielona Vaupe
8,00 zł 6,50 zł
szt.
Pędzelki szkolne zestaw 5 szt. Patio Colorino
Pędzelki szkolne zestaw 5 szt. Patio Colorino
6,19 zł 5,03 zł
szt.
Teczka z gumką medium 1A VB307 1cm popielata Vaupe
Teczka z gumką medium 1A VB307 1cm popielata Vaupe
8,00 zł 6,50 zł
szt.
Zakreślacz 4 kolory TO-34 TOMA komplet
Zakreślacz 4 kolory TO-34 TOMA komplet
11,00 zł 8,94 zł
komplet

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl